Catatan

Tunjukkan catatan dari Februari, 2011

Ahlan wa Sahlan anak ummi..

Imej
Alhamdulillah,kini diriku bergelar ummi.
12 hb 1 2011
          Pagi itu,ummi masuk wad,ummi dan walid ingat baby nak keluar dah,pelik ummi tak sakit pun cume doktor suruh standby masuk wad sebab dah buka 3 cm.Tengahari doktor suruh balik dulu sebab baby tak nak keluar pun dan tiada tanda-tanda nak besalin,langsung tak rasa sakit.Keluar dari wad petang tu gak ummi gi jalan2 dengan walid di mid valley,ummi nak berjalan banyak biar mudah bersalin.
13hb 1 2011 dan 14hb 1 2011
          Ummi dapat cuti rehat dari doktor.Ummi masih sihat.Malam-malam je ummi rasa nak patah pinggang,lenguh2.
15 hb 1 2011 dan 16 hb 1 2011
         Ummi makin tak sabar bilalah baby nak keluar.
17 hb 1 2011
         Baby masih tak nak keluar lagi..
18 hb 1 2011
          Pagi-pagi lagi ummi rasa sakit perut macam nak ke tandas tapi bukan.Ummi takut nak ke klinik ummi cakap kat walid nanti dululah,takut kene halau keluar wad lagi.Kot bukan nak bersalin.Ummi makin tak tahan sakitnya menjadi2.Walid terus a…