28hb 12 2009

Setelah sekian lama bercuti,kami guru-guru datang menghadiri mesyuarat seperti yang disepakati sebelum cuti sekolah bermula lagi...wah ramainya guru baru dihantar Jais dulu aku sorang-sorang je guru Jais,kini ade kawan...alhamdulillah..tak la aku rasa terpinggir...
Dalam mesyuarat aku dan rakan-rakan setugas diberi tugas-tugas untuk sesi 2010,dulu aku ingat guru hanya mengajar,kini baru ku tahu...huhu...banyak lagi rupanya tugas guru...kena buat rancangan mengajar tahunan,jadi guru kelas,kurikulum aku bahagian feqh tauhid,lagi kena jadi guru uniform bomba,sukan ping pong,persatuan kelab plak kelab setia,sukan guru rumah hijau...mengajar lagi feqah tauhid,dan bahasa arab azhar nahu dan motoloah..semua ini pilihan aku,tapi dah amanah...
Banyaknyer kerja aku tahun 2010 ini,insyaallah aku akan buat yang terbaik...asma' semangat!!!chayook......




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

SANAH HELWA YA ZAUJI HABIBI..

apa itu Kelab Setia?

feqh muamalat