cerita ULWAN UMAIR

      Ulwan dah  dua tahun lebih nak masuk tiga tahun...
Aktif mula banyak cakap ,ada ummi faham ade juga ummi tak faham bahasanya..hihi..hebat ank ummi macam-macam bahasa dia tahu..Ulwan selalu main dengan Umair tapi selalu bergaduh rebut barang dengan abg urwah...umair pon lasak..lasak tanda cerdik lah tu..ade je kejenya...  :)umair pandai memanjat meja katil masih bf dengan ummi lepas balik kerja sampai tidur malam mesti nk bf dgn ummi dulu..ummi syg anak-anak ummi URWAH ULWAN UMAIR..Umair setahun 3 bulan ni pandai cakap air dan susu.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

SANAH HELWA YA ZAUJI HABIBI..

Ciri-ciri Yang Perlu Ada Pada Seorang Guru Berkesan

Ketumbit Mata (Chalazion)