apa dah jadi dengan dunia..

Entah aku tak de idea sebenarnya nak keluarkan post ape ye..asalnyer aku nak buat sekadar kenangan terutama untuk family dan kawan yang mengenali tak kisah pon ade orang bace atau tak...kalau ade orang baca ahlan,terima kasih...
Bagi aku semua orang ada cerita masing-masing,blog dia hak dia nak tulis apa pon,kadang-kadang saya suke baca kisah orang lain terutamanya kawan-kawan saya,seronok dapat tahu keadaaan mereka kini semuanya success belaka..kita kena think positif jangan lak hasad dengki bila kawan dah berjaya kan...tapi itulah fe'el ma'nusia tabiat yang sungguh aktif berleluasa di masyarakat kita.Bagi saya rezki masing-masing lain-lain,Allah Maha Adil,malas saya nak menyibuk pasal orang lain,yang penting saya buat kerja saya beres...bagi saya jangan ganggu saya,saya tak kacau awak pon...
Janganlah hasad dengki,bertaubatlah....nauzubillahimin zalik..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

SANAH HELWA YA ZAUJI HABIBI..

apa itu Kelab Setia?

feqh muamalat