menjadi seorang guru...

Sudah lama saya tak mengupdate blog saya,musim cuti sekolah tak lama lagi lagi dua hari,gaji pon i.allah dapat 25 hb ini,wah tak sabar saya nak cuti..hehe..apapun sabtu ahad masa saya diisi dengan kelas tafaquh program jais bg guru2 baru jais DG41 november dan disember tahun ini..

Geramnyer hati saya bila ibu menelifon memberitahu rumah dimasuki pencuri,habis barang-barang dikebasnya.Ibu dan bibik keluar sekejap je dari rumah,bila pulang,mangga pagar grill sudah tiada,rumah bersepah barulah ibu dan bibik perasan dan meneliti barang,rupa-rupanya pencuri masuk mengambil barang-barang berharga...handphone adik-adik saya,ayah saya,laptop,bekas berisi duit,duit rupiah bibik saya hilang...ibu segera menelifon polis dan sedang menunggu polis tiba di tempat kejadian.

Buat pencuri-pencuri perompak-perompak segeralah betaubat kerana sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ketanah juga..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

SANAH HELWA YA ZAUJI HABIBI..

apa itu Kelab Setia?

feqh muamalat